Sunday, July 8, 2018

👉ආදරේද මගේ බට්ටිත්ති👈



කොහෙන්ද ආවේ බට්ටිත්ති
හදවත මාගේ  සොරා ගත්ති
කියන්නකො  සතුටින් ඉද්දී
ආදරෙයි ද  මට බට්ටිත්ති.....

🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤

ඔයා හදවතේ තෙරපෙද්දී
ඉවසනු බෑ  මට බට්ටිත්ති
තරහා  ඕනි  නෑ  සූටික්කි
ආදරෙයි ද  මට බට්ටිත්ති.....

🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤


බට්ටිත්තියෙකුට  ආදරේ කරව්වට
අත්තටු  නැත මට පියාඹා යන්නට
දුරට යන්න  එපා  විහිළු කරන්නට
සිතෙනවා  මට ඔබ කූඩු කරන්නට......

🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤


පොඩි පොඩි දේටත් රණ්ඩු කරාට
ටික ටික  ආදරේ  දැනෙනවා අපිට
රණ්ඩු  වෙද්දි  අපි  තරහා  උනාට
ආදරේ  අඩු  නෑ  මගේ බට්ටිත්තිට......

🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤


මටත් පොඩි උන් සෙට් එකක් නංඟි කියාගෙන එනවා කියාල්ලකු... මට ඕනි ගොඩාක් ලොකු වෙන්න, ඒත් මම ඒම වෙන්නේ නෑනේ... අවුරුදු ගානක් තිස්සේ මම මේ උසමයි... (මේ කතාව කිව්ව කෙල්ලව මතක් උනා මේ 👆 පරණ කවිය දැක්කාම)😈

2 comments:

  1. දුක්⁣වෙන්නෙපා , කවදහරිම එයා උස යයි 😂😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. අනිවාරෙන්ම... මාත් පාර්ථනා කරනවා...

      Delete