Saturday, December 26, 2020

👉 ෆ්ලෑෂ්ට වැරදුන තැන 👈


මට මතකයි දැන් ටික කාලෙකට කලින් "මනස" කියලා සඟරාවක් තිබ්බා. (තාම තියෙනවා ද කියලා මම දන්නෙ නෑ) ඒක ධනාත්මක චින්තනය වර්ධනය කරන සඟරාවක්. ඒක හරියට කූඹියෝ එකේ "චිත්ත ප්‍රවේග" සඟරාව වගේ. මම ඒ කාලේ ආසාවෙන් සඟරා කීපයක්ම කියෙව්වා. කියවපු දේවල් ඉස්සර නොතේරුනත් දැන් දැන් ටික ටික තේරෙන්නේ මම වයසින් පරිණත වෙන නිසා කියලයි මටනම් හිතෙන්නේ... මේ තියෙන්නේ ඒකට හොඳම උදාහරණයක්.

          "මනස" සඟරාවේ තිබ්බා මට මතකයි මෙහෙම කතාවක්. "කෙනෙකුගේ නම ඔහුවේ ජීවිතේට බලපෑමක් කරනු ලබන බව". සඟරාවේ හැටියට කෙනෙක් ඉපදෙනකොටම ඔහුට ලැබෙන නම අනුව ඔහුගේ ජීවිතේ බොහෝවිට හැඩගැසෙනවා කියලයි තිබුනේ. සෑම කෙනෙක්ම තමන්ගේ නමේ තේරුම දැනගෙන සිටිය යුතු බවත් එහි තිබ්බා මට මතකයි. ඉතින් ඒ කාලේ සෑහෙන්න මහන්සි වෙලා මම මගේ නමේ තේරුම හොයා ගත්තා. (අකිල - සියල්ල, පිරුණ, සම්පූර්ණ,) ඉතින් අපිට තියෙන නමේ තේරුම ධනාත්මක නොවේනම් ඒ වෙනුවට විශේෂ කෑල්ලක් නමට ඉදිරියෙන් නිතරම තියා ගන්න (හිතින්) කියලත් සඟරාවෙ කියලා තිබ්බා.... උදාහරණයක් කිව්වොත් තිවංක වගේ නමක් තියෙනවනම් ඒ වෙනුවට "අහිංසක තිවංක" වගෙ එකක්..

ඉතින් මට ඒ කාලේ මහා ලොකුවට ඔය කතාව තේරුම් ගියේ නෑ... මම 8 හෝ 9 වසරේ නිසා ඊට වඩා හිතන්න දේවල් මට තිබ්බා.. ඒත් සඟරාව හරි කියලා මට අද තේරුනා. ඒ මෙහෙමයි.

මම මේ නිවාඩු සමයේ ටීවි සීරිස් බලමින් තමයි ගත කරන්නේ. ඉතින් ෆ්ලෑෂ් ටීවි සීරිස් එක තමයි මේ දවස් වල බලන්නේ. ඒකේ ෆ්ලෑෂ් ගේ බලය ලැබෙන්න කලින් කාලේ ඔහු හරිම නෝන්ජලයෙක් වගේ තමයි හැසිරෙන්නෙ. අවාසනාවන්තයෙක් වගේ. 

දැන් තේරෙනවද ඒකට හේතුව... ඒ ෆ්ලෑෂ්ගේ ගිහි නම රන්පැටි දේවලාගේ "බැරී ඇලන්" නිසා.... ඔව්. බැරී ඇලන් නිසා. (Barry Allen)

ඔය නම පුළුවන් ඇලන් වගේ තිබ්බනම් (Can Allen)  ෆ්ලෑෂ්ට දුවන්න පුළුවන් වෙන්නේ ඔය අකුණ වදින්න කලින් කියලමයි මට හිතෙන්නේ......

#අකිල


No comments:

Post a Comment