Saturday, December 26, 2020

👉 මෙහෙව් ඒවා බලු වැඩය. මෙහෙව් ඒවට හුරේ දමන්නෙත් බලු කමටය.. 👈


ඇගේ කැමැත්ත අකමැත්ත නොදනිමි. 

නිවනට යන එක හොඳය...එහෙත් මෙහෙව් ඒවා බලු වැඩය. මෙහෙව් ඒවට හුරේ දමන්නෙත් බලු කමටය.. මට හිතෙන්නේ එහෙමය. 

පොඩි වයසට මොනවා තේරෙනවා කියලාද..? 

මහණ කැර ගැනීමට හෝ මෙහෙණි සසුන්ගත කරගැනීමේ අවම වයස, අවුරුදු 18ක් ලෙසවත් නීතිගත කළ යුතුය.

නොමැති නම්, විවාහ වීමට සහ මත්ද්‍ර්‍යව්‍ය ලබාගැනීමට හැකි අවම වයස් සීමා වන අවුරුදු 18 සහ 21 තවත් පහළට දැමිය යුතුය.

අවසානයේ මේ දරුවකුට/ දැරියකට වරදක් වූ විට බලන්නට කෙනෙක් නැතිය.
බැලුවත්, අස්සයා පිට වූ පසු ඉස්තාලය වසා දමා පලක් නැත. 

අප ජීවත් වන්නේ රජකාලයේ හෝ පැරණි සියවසක නොවේ.
දැන් ලෝකය වෙනස්‍ ය. සියලු දේ අප්ඩේට් විය යුතුය. ආගමටත් එය එසේය.

දෙමාපිය රැකවණය අහිමි හෝ දෙමාපියන්ට නඩත්තු කල නොහැකි දරුවන් රජය මගින් රැකවණය ලබා දී සමාජගත කිරීමේ නිශ්චිත ක්‍රමෝපායන් ඇති කල යුතුය. 

පසුව ඔවුන්ගේ ගමන් මග ඔවුන්ට තෝරාගත හැකිය.

සෙල්ලම් ළමා කාලය, නිදහසේ අධ්‍යාපනය ලැබිය යුතු කාලය සිවුරට හෝ කුමන හෝ පූජක වස්ත්‍රයකට සීමා කිරීම තරයේ හෙළා දකිමි. 

මම බෞද්ධාගමික වීමෙන් මට වැඩක් නැත. 
මම මෙය දකින්නේ මනුශ්‍යයෙකු, ස්ත්‍රියක හෝ දරුවෙකු යන තැන සිටගෙනය. 

දැන් කුනුහර්ප කතා දොඩාගෙන එන්නට එපාය. එසේ වූවොත් තොපිට වැඩිය කුනුහර්ප කියන්ට මම දන්නවාය. තොපිට ආගම ලොකු නම් සියල්ල අතහැර ගොස් මහන වෙයල්ලාය..

මේවා රෙද්දේ බලු වැඩය.
මට හිතෙන්නේම එහෙමය.
එය මගේ පව්කාරකම නම්, මෙය හොඳැයි කියනා තොපේ රෙද්දේ සීලයට වඩා මගේ පව්කාරකම මට වටනේය. 

(මා සිල්වත් දැරියක යැයි කියා වරක් මා කුඩා කලදී මහණ කැරගැනීමට ඉල්ලුවා මට මතකය. මගේ අම්මා තදින් විරුද්ධ විණි. "ඔයාව දුන්නොත් තාත්තගෙ හුස්ම යයි" අම්මා කීවේ එහෙමය. වෙලාවට අපේ අම්මාට සතර වරිගයම නිවනින් එතෙර කරන්නට ආශාවක් තිබුනේ නැත. නොඑසේනම් මට සිදුවිය හැකිව තිබුණු ගැහැට සහ අතවරයන් ගැන මට සිතාගැනීමටවත් නොහැකිය. )

- මේ ඝා - 

මේ ලියවිල්ල මේඝාගේයි.. මේ සම්බන්ධ මගෙ සත දෙක පහළින් සටහන් කරමි.

ළමයි කියන්නෙ ළමයින්ට. සියුරක් කියන රෙද්දක් ඇන්දුවා කියලා ඒ ළමයින්ගේ ළමා මනස නැති වෙන්නෙ නෑ. ළමයෙක්ට ළමයෙක් වගේ ජිවත් වෙන්න දෙන්න. උඹලා දකින ඔය ෆැන්ටසි කතාවල තියෙන, (උඩ දාගෙන බලන සිදූ වගේ) ජීවිත නෙවේ පංසල් වල තියෙන්නේ.. සිදූ එකෙන් බලලා ශාසනේ ගැනවත්, පංසල් ගැනවත්, ලොකු හාමුදුරුවන්ගේ, ඇබිත්තයගේ හැසිරීම ගැනවත්, පොඩි හාමුදුරුවන් ගේ ආශාවන් ගැනවත් මනින්න යන්න එපා. (තව කියන්න එන්න එපා ළමයින්ගේ ආසාවට මහණ කරන්නෙ කියන ගොන් කතාවනම්. ආයෙත් කියන්නෙ ළමයෙක් කියන්නෙ ළමයෙක්ට. ඌට ආසයි කියලා අරක්කු සිගරට් බොන්න බැරිනම් කසාද බදින්න බැරිනම් ඒ පොඩි එකාගේ ආසාවට කියලා පංසලේ හාමුදුරුවන් ට කසාද බන්දලා දෙන්නත් එපා. ලිංගික අපයෝජනය නීතියේ පැහැදිලි කරන්නෙ කොහොමද කියලා බලපල්ලකො හොයලා)

             හෙනම දාර්ශනික දහමක් නේද ඕක. 

"සබ්බෙ තසන්ති දණ්ඩස්ස"
"සබ්බෙ භායන්ති මච්චුනො"
"අත්තානං උපමං කත්වා"
"න හනෙය්‍ය න ඝාතයෙ."

      තමන් උපමා කොට අනුන්ට පිහිට වෙන්න කියන ආගමක උන් නේද හුඟාක්ම මේ තමන්ගේ ළමයා මහණ කරන්න අකමැති ව අනුන්ගේ ළමයි මහණ කරන එක දිරිමත් කරන්න හදන්නෙ... 

    තමන් උපමා කොට අනුන්ට පිහිට වෙන්න කියන ආගමක උන් නේද මේ තමන්ගේ රෙද්දේ ආශාවන් වෙනුවෙන් ළමයින්ගේ ජීවිතේ කැප කරන්න කියන්නෙ (ශාසනේ දියුණුවට ළමයි මහණ කරන්නේ කියන උන්ට මේ කියන්නෙ) ටිපිටිප් චොකලට් කන්න ආස පොඩි උන් මහණ කරලා තමයි උඹලගේ ඔය ශාසනේ දියුණු කරන්න හිතාගෙන ඉන්නෙ. ඉතින් දියුණු වෙයිද කියලා හිතපල්ලකො. ඔය පොඩි කාලේ ටොපි චොකලට් කන උන් තමා ටික කාලෙකින් පෝන් එකක් අරගෙන ෆේස්බුක් එකවුන්ට් එකක් හදාගෙන කෙල්ලොන්ගෙ කුක්කු ඉල්ලන්නෙ.(පොඩි කමට)  නිකමට තෙර හරි හිමි හරි කියලා සර්ච් කරලා බලපල්ලකො එන එකවුන්ට් වල ඉන්න පොඩි හාමුදුරුවන් ගෙ එකවුන්ට් කොහොමද කියලා....

          ලකේ පංකාවේ ගොඩාක් ඉන්න උන්ට ඕනි තමන්ගේ ජීවිතේ ආතල් එක ගන්න. තමන් හෙන පිං කරනවා කියන ආතල් එක ගන්න. "අපි හැමදාම දානේ ගෙනියනවා." "පොඩි හාමුදුරුවරු අපි ගාවට දුවගෙන එනවා" "අපිත් චොකලට් ගෙනියනවා." "අපිත් ගෙනියනවා.." අපිත්.. අපිත්.. අපිත්...... 

         ඕන්න බලාපන් මේ වගෙ පොඩි උන් මහණ කරන පෝස්ට් ආඩම්බරෙන් ශෙයා කරන උපාසක අවධාන ගණිකාවෝ ඊළඟට කරන්නෙ පිරිවෙනකට ඉන්න පොඩි උන් සෙට් එක්කට ටොපී චොකලට් ටිපිටිප් ගිහින් දීලා සෙල්ෆියක් ගහලා අපි මේම කරා මේම කරා, අන්න්න්හෙහ්හ් එයාලගෙ සතුට දැක්කාම අපි මෙව්වා උනා වගේ  කියලා මේකේ හැමනෙන එක නෙවේද කියලා...
           (කාලයක් ගිහින් පොඩි හාමුදුරුවෝ සතුටු කරන්න අරක්කු බෝතලයක්, සිගරට් පැකට් එකක් ගෙනිහින් දෙන්නත් ඉඩ තියෙනවා මේ බෞද්ධ කියාගන්න මෝඩ කාළකණ්නි)

      ඒක හරියට මට පේන්නෙ කූඩු කරලා ඉන්න සතෙක්ට කන්න ගිහින් දීලා ගන්න ආතල් එකක් වගේ. බලු කපුටු දාන දීලා ආතල් එකක් ගන්නවා වගේ. මාළු ටැංකියක ඉන්න මාළුන්ට කෑම දාලා ගන්න ආතල් එකක් වගේ... පංසල් වල ඔය පොඩි පොඩි ළමයි සියුරු ඇදගෙන නැති උනාම උන්ට ඒ දානේ දෙනවා කියන ඒ ආතල් එක නැති වෙනවනෙ. ඉතින් පොඩි උන් මහණ කරන්නම ඕනි උන්ගේ කාළකණ්නි ආතල් එක ගන්න. 
         
          පංසල් ආරාම ඇතුලෙ ළමා අපචාර කොච්චර තියෙනවා ද කියලා දැන ගන්න උන් කවදාවත් හොයලා බලන්න කැමති නෑ... කවදාවත් අර පොඩි උන්ට වෙන කරදර ගැන හිතන්නෙ නෑ.මොකද උන්ට ඕනි බඩගින්නේ ඉන්න සතෙක්ට කෑම දාලා ඌ ඒක ආසාවෙන් කනවා බලාගෙන ඉදලා ගෙදර එන්න. එච්චරයි. හරියට සත්තු වත්ත බලන්න යනවා වගේ. ඒ මොහොතේ ආතල් එක අරගෙන උන්ට ගෙදර එන්න තිබ්බාම ඇති. ඒ සතාගේ ජීවිතේ ගැන උන්ට කිසිම අව්ලක් නෑ... උන්ගේ මොහොතක ආතල් එක ගන්න තිබ්බාම ඇති. මේ ලෝකේ අනාථයෝ අසරණයෝ නැති වෙනවට උන් කැමති නෑ... එහෙම උනොත් උන්ගේ ජීවිත වල තියෙන කාළකණ්නි ගතිය නැති කර ගන්න උන් පාවිච්චි කරන ඒ මොහොතක ආතල් එක ගන්න වෙන්නෙ නෑ..

      මේක කිව්ව ගමන් උන් කියන්නෙ මේ අපිට තියෙන්නේ බෞද්ධ ආගමක් එක්ක ප්‍රශ්නයක්, තරහක් කියලා. ‍යකෝ මටනම් තියෙන එකම තරහා අවුරුදු 21 මේ රෙද්දේ ආගම අදහන මෝඩයෝ එක්ක ඉන්න උන එක. ඔය මහා උපාසක අවධාන ගණිකාවොන්ට සහතික වෙන්න පුළුවන් ද ලිංගික හිරිහැර මේ පොඩි උන්ට වෙන්නෙ නෑ කියලා...  උන්ට සහතික වෙන්න පුළුවන් ද ළමයෙකුට දරන්න බැරි දේවල් සියුරු අස්සේ හැංගිලා ඉන්න පෙරේතයෝ කරන්නෙ නෑ කියලා... උන්ට සහතික වෙන්න පුළුවන් ද පංසල් වල ඉන්න හැම එකාම මාර හොද උන් කියලා... බෑ.. ඒත් උන් හිතන්න පුරුදු වෙලා ඉන්නෙ, සියුරක් ඇන්දාම අම්මටසිරි වෙන පොරක් වෙලා රහතන් වහන්සේ කෙනෙක් වෙලා ඉන්නෙ කියලා... ඉදකින් ඉතින්. උන්ට ආයෙම ආයෙම මේ ගැන කියන්න වෙන එකත් ලැජ්ජාවක්...

#ඉන්නඉන්නටහිකෙනරටක්

#අකිල

No comments:

Post a Comment