Saturday, December 26, 2020

👉 බුදු දහම බේර ගන්න ඕනිද ? 👈


මේ බෞද්ධ ආගමට ගරහන අවජාතකයින්ට තරු පේන්න වැඩක් කරමු මචන්... බුද්ධාගමට ගරහන ක්‍රිස්තියානි මුස්ලිම් වගේ අන්‍යාගමික අවජාතකයින්ට හොඳ පාඩමක් උගන්නමු මචන්.

බුදු දහම ආරක්ෂා කර ගැනීමටනම් ළමයින් මහණ කළ යුතුයි කියන මගේ ආදරණීය බෞද්ධ මිතුරන්ටයි මම මේ කතා කරන්නේ.... ඒ වගේම, ළමයින් මහණ කිරීම තමයි ඒ ළමයින් වෙනුවෙන් අපිට කරන්න පුළුවන් හොඳම දේ කියා සිතන උතුම් බුද්ධිමත් බෞද්ධ මිතුරන්ටයි මේ ආරාධනය, යෝජනාව කරන්නෙ.....

ඔයාලගේ මතේ හරි කියලා ඔප්පු කරමු මචන් අපි.. ඔයාලගේ ළමයි සේරම මහණ කරලා පොටෝ එකක් දාපන් මචන්... උඹට ළමයි නැද්ද 🙄 (හදා ගන්නත් එපා මචන් ප්ලීස්.මට කතා කරපන්)

උඹගේ පව්ලේ උන්ට ළමයි ඉන්නවනෙ. මේ දේවල් පවුලේ හැම නෑයෙක්ටම තේරුම් කරලා සේරම ළමයි මහණ කරපන් මචන්...

උඹලගේ ගමේ හැමෝම ළමයින්වත් බේර ගනින් මචන්... උන් සේරම දෙනාවත් මහණ කරපන් මචන්.... 

ප්ලීස් මචන්. එහෙම කරලා මේ බුදු දහම බේර ගනින් මචන්. උඹලට විතරයි ඒක කරන්න පුළුවන්. උඹලා තමයි මේ බුදු දහම බේර ගන්න ඉපදිලා තියෙන්නෙ මචන්... උඹලා මම අපි දිව්‍යලෝකයේ ඉදන් එන්න ඇත්තේ මේ බුදු දහම ආරක්ෂා කර ගැනීම වෙනුවෙන් ළමයි මහණ කිරීමට මචන්... මට උඹව විශ්වාසයි.... උඹ මාව විශ්වාස කරපන්...

ළමයි මහණ කරන එක හරි කියන හැමෝගෙන්ම මම මේ ඉල්ලන්නේ මචන්. අපි කොහොම හරි බුදු දහම බේර ගමු. 

මම කසාද බැදල නෑ මචන්. ඒත් මට පුළුවන් උඹලට ළමයි හදන්න උදව් කරන්න මචන්. මම කිසිම රාගික සිතක් නැතුව උතුම් චේතනාවෙන් මේ කියන්නෙ මචන්.... මම දිනපතා ස්වයං වින්දනයෙන් අහක දාන ශුක්‍රාණු වලින් වැඩක් ගමු මචන්.... උඹ මං වගේ මේ බුදු දහම ආරක්ෂා කරන්න ඉපදුන අපි රාගයෙන් තොරව ළමයි හදමු මචන්.... උඹගේ ගෑණිට තේරුම් කරපන් මචන්.. උඹේ පෙම්වතියට තේරුම් කරපන් මචන්. ඒ උතුම් සත්ක්‍රියාවට උදව් වී කුසල් රැස් කර ගැනීමට මටත් අවස්ථාවක් ලබා දියන් මචන්. පිං අතේ වැඩකට උදව් කරත් පිං සිද්ධ වෙනවනෙ මචන්...  ගෑණි, පෙම්වතිය කැමතිනම් මට කතා කරපන් මචන්.. ප්ලීස්...

මේක කියවන උඹ බුදු දහම රැක ගැනීමට ළමයින් මහණ කිරීම සිදු කළ යුතු යැයි සිතන උපාසිකාවක්නම් අපි ළමයි හදමු මචන්. සැමියට පෙම්වතාට තේරුම් කරන්න බැරිනම් හොරෙන් හරි අපි ළමයි හදමු මචන්. සාසනේ වෙනුවෙන් මම රහස් රකිනවා මචන්... මට කතා කරපන්. අපි හදලා හදලා හදලා පංසල් වලට ගිහින් දාමු මචන්. උන් මහණ කරමු. මේ උතුම් සාසනේ වෙනුවෙන් අපි එහෙම කරමු මචන්. මම මේ උතුම් සාසනේ රැක ගැනීමට ළමයි හදන්න ඕනි තැනකට එන්නම් මචන්... මේ උතුම් ශාසනේ දියුණුව වෙනුවෙන් අපි එකතු වෙන ඕනිම හෝටල් කාමරයකට යන මුදල බුදු දහම වෙනුවෙන් මම දරන්නම් මචන්.. අපි ළමයි හදමු. මහණ කරමු... උතුම් සාසනේ රැක ගමු... ළමයින්ට හොඳම දේ දෙමු...

            මේ උතුම් සාසනේ වෙනුවෙන් වගේම අහිංසක ළමයින් වෙනුවෙන් මම මේ කැපකිරීම කරන්නෙ මචන්. මේ වැඩේ නිසා මගේ පෙම්වතිය පවා කැප කරන්න උනත් මම පසුබට වෙන්නෙ නෑ මචන්.... බොහෝවිට මේ පෝස්ට් එකෙන් පස්සේ පෙම්වතියක් ජීවිතේ ට සෙට් වෙන්නෙත් නැති වෙයි මචන්... ඒත් කමක් නෑ මට හිතේ සතුට තියෙනවනෙ. මං දන්නවා බුද්ධ සාසනේ දියුණුව වගේම පරලොව සැපත ගැන හිතන උඹලා මගෙත් එක්ක එකතු වෙනවා කියලා..... 

       බුදු දහම ආරක්ෂා කරන්න ඕනි නිසා සක්‍ර දේවේන්ද්‍රයා තමයි මට මෙහෙම කරන්න කීවේ මචන්. මගේ ජීවිතේ පරදුවට තියලා හරි මම එ ළමයි හදන එක කරනවා මචන්. මගේ එකම අරමුණ ළමයි 1000ක් හදා සාසනේට බාර කිරීමයි මචන්. උඹලගේ පරලොව සැපත වෙනුවෙන් මට ඒකට උදව් කරන්න දෙපාරක් හිතන්න එපා මචන්....
 
ඉතින් ළමයි හදමු... මහණ කරමු....! 

බුදු සරණයි. තෙරුවන් සරණයි. විප්ලවයට ජය වේවා... 

ඉන්බොක්ස් අමතන්න 
දු.ක. අමතන්න - 071 916 $$$$ 
(විහිළුවට නොගන්න)

(බුදු දහම වෙනුවෙන් මේක ශෙයා කරන්නත් අමතක කරන්න එපා මචන්... උඹලගේ සාසනේ දියුණුව වෙනුවෙන් වගේම මගේ පිංවන්ත උත්සහයට උදව්වක් ලෙස මෙය ශෙයා කරහන් මචන්... 🙏 ඒ වගේම බුදු දහම ආරක්ෂා කිරීමට හා ළමයින්ට හොඳම දේ විදිහට ළමයි මහණ කිරීම සිදු කළ යුතු යැයි සිතන අයටත් මෙය පෙන්නලා මාව සම්බන්ධ කරපන් මචන්... පිනක් කර ගන්න තියෙන අවස්ථාවක්. 🙏)

ජීවත්ව ඉන්න කෙටි කාලයේදි මේ වගේ පෝස්ට් එකක් ශෙයා කරල හරි පිනක් කර ගනිල්ලා 

#ඉන්නඉන්නහිකෙනරටක්

#අකිල

No comments:

Post a Comment